Bekvämligheter och ännu en sömnlös natt.

Den här dagen har spenderats med P. Har även haft tvättstuga på det också, men trots det har det varit en mysig och bra dag. Petras förtjänst! Vi åkte in till stan en tripp och införskaffa oss denna till läggan,








Färgen matchar inte riktigt soffan. Men va fan gör det. För en gång skull orkar jag inte bry mig för den är gudomligt jädra skön. Sitter i den nu i skrivandes stund ;-)

Sen blev det lite fetto-mat och kaffe för våran del. Sa senare "hejdå" till P. Jag var super trött, tog sisten med hundarna, satte mig och snabb-plugga och sen slängde mig i säng. Fick dock en olustig känsla. Det kröp i hela kroppen och jag började fundera på alla möjliga saker. Sen var det försöket till att somna förbrukat. Så nu sitter jag här! Alarmet är ställt på kl. 06.30 imorgon bitti för en körlektion tidigt på ottan. Får se hur det går.

Låt mig få sova!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0