Beauty is skin deep. A tattoo goes all the way to the bone.

Har precis varit ute på en skaplig kvälls promenad med Tyson. Det har kommit fram en massa grodor här i närheten där vi bor. Så fort han ser en ställer sig öronen upp och huvudet går från ena sidan till den andra. Man ser att han undrar vad det är för små konstiga varelser. 

T och jag såg en film tidigare idag, "Hall pass". Helt ok. Bra skådespelare bla. Owen Wilson. 






Mitt i filmen kommer Tyson bärandes på cigarett paketet, som han lägger i soffan bredvid mig (har ju klickat in "hämta cigaretterna"). Han tyckte väl att det var lägligt med en rök-paus kanske :-) Min älskade vovve. På tal om det planerar jag faktiskt tatuering nr. 6! Den ska vara tillägnad Tyson, mattes hjärta. 

Nej, nu blir det att surfa runt lite innan det är dags för att sova.



Ni som undrar över Oriflame produkterna. Så är ordern lagd och varorna bör komma inom ett par dagar.




Kommentarer
Postat av: Emelie

Aww gullis Tyson "lilla" knähunden :)



Va blire för tatto o vart ? =) =)

2011-09-21 @ 07:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0