Tar igen.

Sååådärja! Har inte bloggat på ett tag för att .. bla bla. Varför ha en ursäkt till min egna "dagbok"? ;-)

Hur som! Idag har Petra varit förbi på en massa prat och kaffe! Bror C var även förbi en snabbis. Jag har även kommit underfunn med att jag vill söka en jädra massa natt-jobb. Perfekt! Nattuggla - nattjobb. Så nu ska jag sitta och slipa på mitt CV och skicka iväg! 

Körkortet. Går bra. Teorin kanske går lite sämre, har fastnat lite! Men ska ta tag i det snart!! Körningen där emot rullar på. Nästa gång med Kai är inne i stan, behövs bara bokas tid sen lever Norrköping farligt ett tag. Kör även en heeel del med T nu. Eller faktiskt en massa! Så mycket att han har börjat tvivla på om det är hans bil. Funderar på att lacka in en övningskörnings skylt på bakluckan. Då skulle han bli glad! Han sitter mest bredvid och gal. "Öhhh! Kör inte så jädra nära" eller "för fan kan du inte köra normalt eller?!". Min argument är alltid att jag faktiskt håller på och lära mig *ängel* eller "Kai säger att man får göra så osv...". Den upprepas ganska ofta. 

Annars umgås det med familj, tränas hundar och vardagliga grejjjor. Ska snart ut med hundarna den sista rundan så blir det att krypa ner till kojjs snart. Sååå ...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0