Otrevligt besök & nageldesign.

Hur mår ni?

Jag mår bara bra, trots att jag inte har fått någon fredags-kick. Men men! I helgen ska vi hjälpa bror C att flytta så ska vi även på kalas hos P!

Idag har varit en lite seg startad dag. Har fixat Oriflame-pappers göra, städat och myst med mina älskade hundar. Har även suttit och hållt på med naglarna. Hade tänkt att göra något i Halloween-tema. Så fick det bli. I väntan på att det skulle torka så gick jag ut och rökte. När jag satt där såg jag något i ögonvrån komma flygandes emot mig. Trodde det var något litet löv eller så. När jag känner att något rör sig. Då hade en vidrig sådär höst-seg geting tagit sig friheten och flugit rakt ner i ur-rigningen på mig. Panik! Jag kasta ciggen, sprang in och slängde av mig kläderna. Måste sätt lite smått roligt ut. Men fifan va äckligt! Inget stick iallafall, antar att getingen vart lite rädd som jag. Såklart så vart naglarna helt f*uckade. Så fick ta bort allt och gjorde en lite enklare design,



Nu ska jag snart ta och plugga lite teori. Sen när T kommer hem så blir det att åka och storhandla - han älskar när jag kommer sista minuten och tvingar iväg han till Willy´s ;-)



Kommentarer
Postat av: BJÖRNE

Din självuptagna getinghatare :(

2011-10-28 @ 17:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0