Nu är jag igång igen - nagel design.

Resultatet,







Ännu en enkel design. Dock liiite pilligare. Som ni ser har jag gjort några tabbar som jag inte orkat göra om, då det inte behöver vara allt för petigt när man bara exprimenterar lite hemma :) Men jag använder mig utav en "art liner" från Depend som jag rekommenderar starkt när man vill piffa till naglarna lite extra,



Det är en liten tunn pensel som man enkelt kan göra raka linjer med och sen följa dom. Super bra vid tex. fransk manikyr.




Måla först hela nageln vit och sen fyller du i havla nageln i svart efter en sned linje. Där efter tar man art liner´n och målar det pilliga.

Det är en utmaning att måla den här designen med vänster handen ;-) Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Stina

vad snyggt det blev!! :)

2011-10-21 @ 17:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0