Lyckad helg med dom bästa.

Igår var vi på 60 års kalas och träffa Tobbes familj. Smed även planer för kvällen då. Så snart åkte vi hem, panik-städade och sen kom Tobbes kusiner Benny, Steven, Carro och även en kompis till henne. Tobbes bror Robban och han flickvän. Så hade vi det lite mysigt här hemma. Sen mosade jag och Carro in oss i bagage utrymmet och så åkte vi alla neråt till bowlingen! 



Där träffades det ännu mera folk som moster, bröderna m. respektive, mamma och en massa gamla polare! Lyssnade även på Bloodlust. Var en riktigt lyckad kväll, tack alla som gjorde min kväll!

Idag däremot har det inte hänt allt för mycket. Jag åkte på jordens hang over och trodde nästan att jag skulle trilla av pinnen. Förrän nu känns det lite bättre. Efter ett varmt bad, innan dess har vi bara chillat!




Svullat pizza, smörgåstårta, godis och druckit läsk i sängen. Det är tillåtet på bakis-söndagar. Vi har även kollar på några filmer,

- Zookeeper
- Crazy, stupid, love. (Skiiiit bra!)
- Timeless. (Rekommenderas starkt!)
- The Beaver ( ... dötrist.)

Efter att ha kännt mig som "Homer" heeela dagen så blev det tillslut en dusch och nu känner jag mig faktiskt som en människa igen! Wooonderbart.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0