En välbehövlig dag med P.

Inatt var den värsta natten på länge! Viva spelade verkligen spratt med mig. Hon pep, gnällde, vill upp i sängen osv osv. Vet inte varför hon är så orolig vissa nätter. Slutade med att jag gick och la mig i soffan med Vivvis. Så somnade vi. 2 timmar senare, kl. 3 for vi upp. In i en dusch, ut med hundarna, kladda på lite spakel, sen kom Petra och plockade upp mig. Så for vi till Ullared! 

Hittade bla billiga linnen, underkläder, örngott mm. Och ..



Grejer till naglarna.




Ett vinter-täcke till Tyson för bara 99 kr. Fynd!

Blev en mycket nödvändig och välbehövlig shopping.

Kom hem för en liten stund sen bara. Har haft en jätte mysig och rolig dag med min favorit P!




Nu är jag heeeeelt slut. Så trött, så trött! Så ska bara chilla framför Tvn ett tag, är ju "bonde söker fru". Sen så blir det att krypa ner i kojjs. Läääängtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0