En helg i Stockholm.

I helgen har vi varit i Stockholm. Jag har övningskört både upp och hem, och nu är vi tillbaka hela så det gick bra. Var lite små jobbigt på vägen hem när det var så mycket smyg-traffik. Men annars var det lätta plättar ;-)

Uppe i Stockholm har vi spenderat helgen hos pappa & Cissi. På lördagen åkte vi till en jätte häftig thai- resturang som hette "Koh Pang Yang",




Även jätte god mat fast det bästa med besöket var ändå stämmningen i resturangen. Tipsar!
På kvällen blev det spel-kväll. Tyvärr förlora jag och pappa denna gång. Men hämden är ljuv! ;-)

Söndagen åkte vi till fjärilshuset. Jätte fint och mysigt ställe,








Dom hade alla möjliga tropiska djur. Jätte vackra! 

Sen blev det hemåt för att äta pappas köttbullar. Det är att skämmas bort! Yummi, godare får man leta efter! 

Vi for hemåt och hämtade hundarna. Skönt att vara borta men även skönt att komma hem till mina hundar. Natten har dock varit lite jobbig. Viva har haft jätte ont i magen, spytt och gnällt. Idag verkar det dock lite bättre, hon är lite hängig men förhoppningsvis går det åt rätt håll nu. 

Nej. Nu ska jag snart hoppa in i en dusch och starta denna dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0