Don't count the days- make the days count.

Har precis stigit upp ur sängen. Behövde ta igen lite sömn efter dom senaste dagarna. 

I lördags var vi hos min farbror, hans fru och mina kusiner. Blev fika. Mycket trevligt, allt för sällan man träffas. Efter det for det hemåt en snabbis sen var det dags att gå på kalas uppe hos Tobbes systers familj, då hennes son fyllde år. Sen blev det hemåt och soffläge innan det var dags för mig att gå och sova.


Söndags. Kl. var ställd på 03.45. Upp och hoppa! In i en dusch, kleta på sig sminket och sen plocka mamma upp mig. For sen ut till Linköping och plockade upp mammas pojkvän och barn för att se åka vidare till - Ullared! Var mycket folk som vanligt. Jag tycker tametusan att det inte är så jädra billigt längre. Men lite fick jag hem iaf, bland annat..










Även vardagsrumslampa, strumpor mm.

Och igår måndags. Då tänka jag sova ut efter Ullared-dagen, men blev inte så. Vaknade tidigt. Men dagen rullade på, tränade hundar.




Så var även en efterlängtad Petra förbi.

Tobbe har även fått sitt handledar tillstånd, så vi har kört en hel del bil dom här dagarna! Jag är cool lugn - han är super duper nervös ;-) 

Nej. Nu ska jag sparka igång denna dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0