Tagga halka!

Gårdagens design,



Spets-design. Eller ska likna det iallafall. Så jädrans pilligt. Men tadaa! I det stora hela ser det ju bra ut men man behöver ju inte studera varje nagel för sig ;-)

Så idag! For jag upp ur sängen vid 4 imorse/inatt. Störde grannarna med en dusch, tog en promenad med Tyson. Viva låg då fortfarande och sov. T som är sjuk, vaknade. Så nu sitter vi här med varsinn kaffe och lyssnar på julmusik. Om en halvtimme kommer bror Micke och plockar upp mig så får jag skjuts in till Christer & Stina. Vid 11 så är det dags för att köra halkan!



Konversationen imorse ..

Jag - Du kan ju vara lite orolig över mig idag.
T - Varför då? 
Jag - Ehh .. För att det är halt.
T - Dom hissar upp bilen och sätter på några extra hjul.
Jag - Du är ju så jädra o-dramatisk.


Well oh well. Nu ska jag dricka upp kaffet och sen bär det aaaav!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0