Körkort - here I come!





Fick bli en tidig morgon idag också. Bror Micke kom och hämtade mig vid 6, så åkte vi in till stan och jag blev avlämnad hos Christer & Stina. Öppnar med min lånade nyckel och hittar Christer yrvaken i köket. Satt och gjorde han sällskap medan han käka frukost. Sen var jag pigg, så somna om fanns inte på kartan. Morgonen spenderades ihop med Stina, innan det var dags för att gå till körskolan. Påväg dit kom jag på mig själv att jag hade glömt plånboken hemma - ingen plånbok, ingen legitimation. Som tur var gick det an denna gång.

halkan blev av! Var riktigt roligt faktiskt. Gubben som var våran körledare var ju jordens roligaste människa. Så gå upp kl 4, sen köra halkan som liknar en berg och dalbana med världens skönaste gubbe - det resulterade i många skratt och en övertrött Sandra. Vid tre tiden var vi tillbaka på trafikskolan. Satte mig och plugga en stund och checkade av Fas F. Så nu är även alla faserna gjorda. Wooonderbart. Bara hoppas att jag har samma flyt på uppkörningen och teori-provet som är nästa avcheckning. Mina nära och kära vet när jag ska köra upp men jag tror jag väntar med att avsölja det här på bloggen ;-)

Åkte hem och jag var vrålhungrig så slängde ihop tacos på noll-tid. Nu sitter jag här med kaffekoppen och tänkte piggna till. Funkar visst inte. Så får väl blir att krypa ner i sängs tidigt ikväll. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0