And TV is not the easiest place to be dangerous or on the edge. Especially on a Saturday night.

Aj, aj, aj. Jag lider av magvärk. Har så jädrans ont. Så den här kvällen har varit luugn. Jag har suttit och pillat med mina naglar medan T har suttit och lyssnat igenom låtar från min gamla musik-mapp. En mapp full uatv "fjortis-låtar" och vissa man glömt bort som faktiskt är bra. En massa minnen kommer tillbaka. Ett tag hade jag en dille på artisten Brandy, speciellt låten "Have you ever". Kommer ihåg att jag ofta höjde låten till max och gal med i texten. 

Hur som helst! Resultatet av mina naglar ikväll blev,



Bilden vart inte så bra då lacket speglar sig så mycket. Men det får duga. Den designen dröjer nog innan jag gör igen. Tog sin tid, men roligt. Den lila färgen är även ny, så kul att testa på den.

T & jag sitter nu i soffan, med en chips skål och en dipp skål imellan oss. Så nu är tangenterna sådär härligt feta och salta :P Nej. Nu blir det att titta på polisskolan 5 - för den har man ju inte sett förut eller så :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0