Våran helg.

Söndag kväll. Rätt så skönt faktiskt! För en gång skull. Ny vecka och rutiner. Den här helgen har varit fullt upp som i vanlig ordning. Den har spenderats med familj för det mesta. Mysigt! Bla. Grillning ute i Kvarsebo där pappa & Cissi m. barnen var, även farbror Patrick och Tessan m. mina kusiner och Micke, Lotta & lilla Nadja var även där! Det grillades grillspett och vi satt ute, för att trotsa vädret! Lördags kvällen spenderades hemma hos Micke & Lotta, där vi laddade upp med godis, chips och läsk. Satt och kollade på "Dirty movie", tror jag den hette (Lotta får rätta mig om jag har fel!). Den var helt okej. Många skratt! Men inte så mycket handling, dom drog massa skämt hela filmen igenom i princip. Vissa stunder garva man så man tjöt för att inte sekunden tycka filmen var mega töntig. Hur som, söndagen har fortsatt bra! Fika hos mamma och Tobbes mamma. Var även förbi mormor för att hämta upp bullar som hon har bakat! Jag fick i uppdrag att dela ut bullar till alla barnbarn ;-) (Så Micke, Christer, Jöjje & Pia och sen Johan! Ni har bullar att hämta!!) Sen har vi storhandlat och haft tvättstuga!

Träffade även Micke en snabbis idag. Han och Nicke var ute och åkte i Mickes nya vrålåk! En riktigt frän Honda civic. Skulle kunna tänka mig en sån själv faktiskt om det inte vore för att kofferten var för liten för hundarna att få plats. 

Imorn blir det körskole plugg för min del, vilket numera inte är allt för sällsynt. Så funderar jag på om jag skulle träna inkallning med Viva och även hitta på nåt kul med Tyson! Får se vad vädret tillåter.

Nu ska jag ta och slänga mig i säng bredvid T! Han gick och la sig för en liten stund sen. Ska bli skönt! Båda är helt slut! Dessa helger. Alltid fullplanerade! Nästa helg likaså! 




Kommentarer
Postat av: Lotta

Viva får väl plats i vilken bil som helst

2011-05-29 @ 23:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0