Inköp & kalas.

Låååång dag idag! Imorse åkte mamma, jag och T in till stan. Där det hittades ...



En kjol, med fickor (Wohoo!) och ett linne/klänning med snörning i midjan.



En klänning. Mer mys-klänning. Super skön!



... Och tre par dojjor, så nu ska jag nog överleva sommaren!

Efter det så for det vidare till bror Christer för att fira han en andra gång, men den här gången så var det pappas sida av släkten. Mys! Kul att få träffa kusinerna på den sidan, det händer allt för sällan. T och mamma åkte dock hem, för att ta hand om hundarna. 

Och nu kom jag hem för en stund sen, fick åka med Micke & Lotta. Så nu sitter jag i soffan och pustar ut. Skulle vara gott med kaffe, men mjölken är slut :-( Får väl spara ihop lite krafter och ta cyklen ner om inte T ger med sig att ta bilen ner. Får ger ha valpögonen så kanske det ordnar upp sig ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0