Dessa statusar.

Idag är mitt tålamod på noll tror jag. Man vet det när man tagit sin första kaffekopp, satt säg vid datan. Om man stör sig på mer en hälften på alla facebook-statusar, då bådar det inte gott. Som tex.
- astrött.se eller hungrig.com osv osv.
- Eller "Snälla låt mig bara få dö!" ungefär.
- Eller något i stil med "asso bah palla ha svenska lektion".

Eller så möts man utav ett gäng kedje-statusar, eller när någon varje morgon skriver en kärleksförklaring till sin "älskade". Jag tycker jag rensar och rensar i min vänlista, när det är någon jobbig människa som terrar med jobbiga status-uppdateringar 24/7.
Så om någon vän från fejjan skulle läsa det här, känn dit inte utpekad för du finns kvar i min vänlista. Annars vore du borta ;-)

Sen är inte det här någon biggie. Bara jag som vaknat på fel sida, dåligt tålamod - störa sig på det första bästa ;-) Nu - kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0