Starten på dagen.

Jag vet inte hur man godkänner kommentarer. Så ni inte tror att jag bara strunat i dom. Blir jätte glad.
Stina, tusen tack! Haha. Tobbe och jag har också skojat om det - att vi stannar nog här ;-) Hehe. Men vi ser fram emot att komma till tvåan, "våran" lägenhet och komma iordning.

Jag har precis kommit in ifrån en lång promenad, med Tyson. Han fick bära klövjeväskan (4 kg). Gick i ungefär en timme, riktigt skönt.
Men när vi kom innanför dörren, så började han busa runt med sina leksaker,
Puuh. Denna energi! Får väl försöka slita med husse på en promenad ikväll ;-)
Nu blir det kaffe här, innan det är dags för att hoppa in i en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0