Städ & besök.

Förmiddagen gick åt till att städa lägenheter idag! Jag märkte då att vi hade glömt kvar mina två lampor. Ingenting att stå på, så fick jag använda min fantasi! Tog mopp-hinken, ställde den upp och ner.
.. Och kolla! Själva vettex visst att innan jag ens klivit upp på hinken, att det skulle ske. Häftigt! Dom rådde mig att inte göra det. Fast det gick ändå.

Nu har vi precis sagt "hej då" till Christer & Stina. Drack kaffe och skaffade oss ännu mera längtan till Ibiza, då vi googlade sevärdheter mm. Sen for det ner till braskens för att käka, lövbit. Yumyum! Och en snabb-handling på Willy´s efter det. Och nu hemma! Sitter med en kopp kaffe. Är super trött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå, jag undrar en sak bara & skulle va kul om du ville svara o gärna säga varför, jo jag undrar om vem du gillar mest av nomi & ola, vore kul att se vad folk tycker, tyckte de var passande då båda två ses ikväll på tv! :D svara gärna här: http://robinhoods.se/2011/march/ola-vs-noomi-this-or-that.html#comment

2011-03-27 @ 22:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0