Onsdags morgon.

Mhmm? Hur gick det här till, jag gick upp straxt innan 06.30. Och har gjort mig klar på mindre än en timme. Jag som brukar bli klar precis lagom till skolan börjar. Undra om jag glömt nåt? Det är iallafall inget att klaga om ;-)

Jag är snorig, nyser om vartannat. Vore ju helt otroligt om det skulle vara så att jag var sjuk igen! Så kan det väl ändå inte vara. Kanske är lite överkänslig mot Tyson nu. För han fället verkligen något enormt, det bara rasar om han. Nässpray får vara min bästa sålänge.
Snart ska jag springa iväg till skolan, till Svenska lektionen. Suuurt. Ska få någon medeltid-uppgift, så har jag även lånat en bok som heter - Glappet. Stackars biblotikarie, hon visade upp bok efter bok och inget passade mig. När jag kommer tänker dom säkert "Oh nej inte hoooon som nojjar!". Jag är inte mycket för att läsa, man skulle kunna räkna på fingrarna hur många böcker jag läst ut på mina 21 år. Dels har jag inte ro att sätta mig ner för att läsa, känns som att det finns viktigare saker att göra. Sen tar det så lång tid! Man läser och läser, jaha. Sid 25, läser och läser .. Aha, bara sid 28, osv osv. Seeegt! Sen är väl inte utbudet i Nyströmskas skolans bibliotek enormt heller. Nej, det är inget för mig.
Nu - kaffe & snart promenad med Tyson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0