Nattliga bestyr.

Kom precis innanför dörren. Var ute med Tyson i det underbara vår vädret! Innandess var jag i skolan, hade data-lektion. Prov dessutom, men kändes bra. När jag gick hem, så kände jag lukten ifrån pizzerian. Så knorra det till i magen, hoppa in och fick med mig en pomme tallrik hem. Yumyum!
Fick även en super bra bild på Tysons och hans charmiga leende,
Imorse pratade jag med Johanna i telefon, så började Tyson "prata i sömnen". Han gnällde och sprattlade med benen som han brukar göra. Johanna undrade vad det var som lät i bakgrunden. "Bara Tyson som drömmer". Hon hade aldrig hört en hund prata i sömnen så. Rätt kul. Han gör det så gott som varje kväll. Ibland ligger han och rycker med överläppen och slänger ut sig dova skall och ibland mera gnäll och så "springer" han med tassarna. Kan vakna mitt på natten och han drömmer, jag brukar oftast kunna vända mig om och somna om (är väl van efter att ha sovit bredvid en sömpratare i 6 år). Men brukar alltid sluta med att T slänger ut sig "Tysooon!". Så blir det knäpp tyst.

Nu kom T precis hem, blir kaffe sen fixa det sista innan imorn. Då går flyttlasset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0