Lyckad kväll.

Har blivit dåligt med bloggande för min del idag! Men det är för att förmiddagen gick åt till att ha otrolig magvärk! Så den gick mest åt till att ligga i soffan och tycka synd om mig själv. På eftermiddan åkte jag och mamma in till djurmagasinet som hade utförsäljning. Köpte en del till Tyson. Som en leksak, hundben och leversnittar. Sen kom jag även hem med en liten oväntad och inte så planerad liten sak. Men den får vänta med att avslöjas till imorgon, när jag har tagit lite bilder. När jag väl kom hem, blev det pizza. Yummi. Och straxt där efter kom min kära mormor och moster på besök! Trevlans kväll med andra ord.
Underbart folk - underbar kväll.
Nu - har herrskapet precis gått/fått skjuts hem. Jag ska snart gå sista med Tyson, sen blir det att krypa ner till sängs. Super-trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0