Lägenhets-bestyr.

Suck. Då befinner vi oss i det första bakslaget. Snö-oväder. Jag som verkligen hade fått in en rutin med långa, soliga, vår promenader. Kände mig lite lyckligare en vanligt just nu våren började visa sig mer och mer, men i samband med det här bakslaget fick sig nog min lycka också en törn.

Nu är gardiner uppe i vardagsrummet, våran tanke var att inte sätta upp några egentligen. Men vi satte upp dom lite impulsivt, det är inte så snyggt när man tittar in utifrån dessutom när det snöar så kan det kännas lite mysigare och varmare med gardiner uppe.
Så får vi gäster i helgen. Tobbe har gått och rotat i kartonger efter prydnads saker. Han plockar upp, jag plockar ner. Så blir det en disskussion om det, den disskussionen har dykt upp rätt så ofta. Men slutar oftast med att jag får som jag vill ;-)

Planerna idag ser ut som så att den långa soliga-vår-promenad är inställd såklart. Istället blir det städning, storhandling och ödlernas terrarium ska göras iordning. En del plugg ska säkert också bli gjort. Dags att sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0