Haltandes promenad.

Vaknade för en liten stund sen. Tog Tyson och gick morgonpromenaden. Kände snart en himlans värk i höften, tror nästan en nerv kommit ikläm där. Kan relatera till Agda, 89. Fast faktum är att jag fyller 21 om två dagar. Nog pratat om det, försöker förtränga det in till det sista. Nu har Tyson iallafall en halt-partner. Man brukar ju nästan se varför en person har valt en viss hund. Som att en doberman vars ägare är lite smal och lång och en tjock liten corgi har en tjock, lite ägare osv. Rätt så kul när man lägger märke till det!


Blev en lååång bloggpaus här. Fastna i ett två timmars långt samtal med bästa Johanna. Så nu kom jag av mig.
Men nu ska jag ta och sätta fart! Dusch på det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0