En full dag gjord.

Efter promenad for det iväg till skolan. Fick reda på att jag klarade av dom första del proverna i data, har bara en ytte pytte liten uppgift kvar. Väl hemma igen så städade jag, dammsög, plocka ut disk ur diskmaskinen och var allmänt duktig. Har också hunnit storhandla, lagat mat - wook. Yummi! Jag hinner aldrig ta en bild på maten som många andra bloggare, då jag är allt för glupsk för att ha tid med sånt. Men körde en egen variant av det vi tycker om mest som bla. paprika, kyckling, lök, bambuskott, någon sweet & sour sås med nudlar till.
Nu - blir det nog lungt. Både jag och Tobbe är skit trötta. Så det blir nog en kväll i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0