Dagens början ..

Jag kan verkligen inte sova i nya lägenheten! Sängen är ovan, lägenheten är ovan och framförallt storleken på lägenheten, positionen i sovrummet är ovant (går inte möblera på annat vis), det hjälper inte heller att T ligger och snarkar. Så jag ligger och vrider och vänder på mig in till sena nätter. När jag väl har somnat vaknar jag runt 7-tiden. Då brukar jag oftast ta en promenad med Tyson, sen kommer man hem och sätter fart med nödvändigheter.
Men det resulterar ju också i att man tar sig en powernap på dagen, så känns den dan bortspolad. Idag måste jag hålla mig vaken heela dagen, för idag får vi gäster - gilla! Så jag vet en som lär vara trött imorgon *pekar på mig*. Så får hoppas att jag lyckas soma skapligt fort och sova ut imorgon.

Vi håller på och städar för fullt. Ska alldeles straxt hoppa in i en dusch så fort jag druckit upp kaffet. Nu är dagen påbörjad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0