Upp & hoppa!

Vaknade för inte alls längesen ;-) Blev en 2 timmars powernap på det här. Vaknade av en Viva som ville ut! Men jag hoppade upp ur sängen. Känner mig faktiskt pigg för en gång skull! Sprang ut med Viva och sen tog Tyson och jag en runda,




Imorse när vi vaknade regnade det! Så jogginturen vart ännu en gång uppskjuten! Jag gick och la mig igen, nästa gång jag vaknar är det istället jätte varmt ute! Suck. Men ikväll när det blivit svalare ute så ska vi kompensera det med en sväng till hundrastgården så ska dom få springa av sig. Häärlans!

Det är den enda planen vi har för ikväll. Skönt! Imorn ska vi börja packa och ta tag i lägenheterna på riktigt, fast att lusten inte längre finns. Så är ju en lite halvtaskig tvåa bättre en att bo under en gran bredvid luffarn. Tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0