Smider planer.



Nu ska det börjas! Jag SKA ut på banan igen. Blir att införskaffa sig hindrena ifrån Rusta för att börja på en hobbynivå. Sen blir det att ta någon kurs! Främst har jag planer för Viva. Men Tyson ska självklart få träna men dock på hobbynivå. För han vill jag ändå satsa på drag med sånafall. Men det får vänta till vinter halvåret så ska vi nog införskaffa oss någon kälke han kan dra. Till dess får han nöja sig med att dra mig ;-)

Så nu vet jag vilka hål ska stoppa pengarna i! Hoppas att dom är lätta att montera upp/ner. Så man kan ha med sig dom i bagageutrymmet för att åka iväg och träna. Någon som vet?


 

Denna kväll är lugn. Skönt det! Vi sitter i soffan och smågluttar på Wallander. Hundarna ligger i varsinn bädd då dom har busat hela dagen! Har varit fart i dom från morgon till eftermiddag. Kan nästan tro att dom varit i kaffepulvret ;-) Får se om det blir någon längre promenad ikväll. Är ju super skönt ute nu! Svalt och skönt. En kväll gjord för en drag/joggingrunda kanske? ;-) Om det går att få upp Tyson ur bädden vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0