Jag är så duktig som jag låter.

Gaaah, så jädra varmt! Tror jag tuppar av! Tyson har fått tillbaka energin iaf. Han försöker busa upp Viva. Verkar som att någon berhöver få springa av sig ;-) Får väl ta en sväng till hundrastgården när det har svalnat.

Så sen sist har jag vikt tvätt, diskat och bla bla.. Allt det tråkiga. Viiiilken intressant blogg jag har ;-) Varje inlägg handlar ungefär om hur mycket jag lägger ner energi och tid på att ha det fint här hemma. Så skryter jag även en hel del! Yes! Ungefär "idag har jag kämpat mig igenom tvätt, disk, damssugning, byt sängkläder, städat terrarium" osv osv. Så ni ska få en bild av hur duktig jag är! Idag har jag varit super duktig iallafall. Så nu kan vi lämna det där ;-)

T kom hem förut men ..



... En bukett rosor! Han kan faktiskt om han vill. Mitt hjärta.

Sen fick jag även hem tröjorna idag, som jag beställde till Viva från tradera. 



"Adidadog" tröjan var för liten. Men ska fråga mormor som äger den eftersökta symaskinen om hon kan trolla till någon resår eller så.

Nu - Blire kaffe på de här!



Kommentarer
Postat av: Agnetha Hesselgren

Hej Sandra, har varit inne och kollat din goa goa

kladdkaka, mmmmm.... den ser underbar god ut.

kram/farmor

2011-06-07 @ 21:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0