Ibiza inköp och saknad så jag spricker.

Well, för några dagar sen öppnade jag min garderob och insåg att jag inte hade några shorts/kjolar att ta med mig till Ibiza resan!

Fick bli att åka in en snabbis idag till Hageby för att inhandla lite,



Två par shorts. Ett par finare och ett par "mjukis" shorts. Sen en kjol! Det hittades på bla. Cubus och Gina. Dessa tre för 150 :-. Jag är ju en fyndare!

Så nu har jag kläder till Ibiza. På onsdag bär det av. Oh jag saknar min älskade hundar redan nu, bara tanken på att jag ska vara ifrån dom en vecka. Jag kommer nog go bananas i Ibiza, få psykbryt. I slutet av veckan kommer jag säkert gå omkring med låtsatskoppel och plocka upp låtsatsbajs. 

Hur som! Snart kommer hyresvärden hit. Fyran ska besiktas, så måste vi även dra ur internet. Så det här kanske är sista inlägget innan vi åker. Sen dagen efter vi kommit hem kommer Telia hit på besök för att fixa internet! Så det gör inte så mycket. Då vi inte kommer ha så mycket användning utav det ;-)

Nej! Nu ska jag gå igenom våra garderober för att se vad vi ska ha med oss!

Ha en jätte bra vecka nu när jag är borta och håll ställningarna ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0