Trevlig dag med bra folk!

Bluäh! Andra gången jag skriver detta inlägg då det lagga ihop förut! Orkar inte skriva det lika långt så dagen, kortfattad:

Dagen sparkades igång i ottan med en spring runda, sen rensning utav förråd. Snart kom Petra & Johan förbi också, blev kaffe & prat. Dom hämta även upp ett par kartonger. Efter det åkte T & jag vidare till bror Micke, Lotta och faster gull. Nadja var på jätte Sandra-humör idag! Kul. Fastän det första hon fråga var "Boppe?". Men det gick över ;-)

Vi åkte även förbi Braskens på vägen hem ifrån M & L. Blev en feting pizza! Mumma. Så gott. Båda var vrålhungriga. Jag var grinig och bitter för att jag var så hungrig. Men blev genast över mätt och illamående istället. Finns ju inget "lagom" när man svullar pizza. 

Efter det har vi mest legat och latat oss i soffan, super-skönt! T har redan gått och lagt sig jag ska straxt göra desamma! Imorn ska vi upp tidigt för att hämta en "sko-låder/hall-byrå". Ni får se imörra ;-)




Viva för som vanligt mig och Petra sällskap på ballkongen. Tyson gubben också såklart. Hur mycket han än också vill ligga i knät. Så han nöjer sig oftast med att lägga huvudet på ett ben. Tur är väl det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0