Morgon hurtiga!

Imorse steg jag och Tyson upp kl. 07. Klädde på mig träningkläderna, laddade upp med falukorv. Satte på mig bältet och Tyson dragselet. Sen sprang vi ut! Super skönt. Tyson var på som vanligt, han tycker det är så otroligt kul. Vi sprang den vanliga vägen en bit, tills vi sprang in på en liten grusväg. Hur lång som helst, den korsades även med ett antal promenad rundor ifrån skogs-pojkarna. När vi hade sprungit i nästan en timme, hade vi kommit en bit på vägen. Men tiden fanns inte att springa in på fler stigar och vägar just då. För T skulle snart iväg till jobbet och vi var tvugna att springa hem innan han åkte. Nästa gång ska jag springa ännu tidigare så ska vi utforska fler vägar åt det hållet. Perfekt! 


Nu ligger Tyson och snarkar bredvid mig i bädden, Viva likaså. Mina pluttar! Jag väntar på att T ska ringa sen ska jag nog ta en powernap, har en trasig rygg. Trodde den var bättre men efter rundan imorse så värker den igen. J*la rygg!







Kommentarer
Postat av: Stina

Du får komma hit någon gång så kan jag knåda din rygg om du vill.

2011-07-13 @ 19:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0