Mys-frukost och kanaldans.

Min morgon började vid 7, då laddade jag och Tyson upp för att springa ut. Vi sprang en bit, men sen så vart det så otroligt varmt. Solen stekte på och jag hade glömt att dricka vatten innan vi sprang ut. Inte bra! Blir helt yr. Så vi gick in i skogen och gjorde lite lydnads övningar, så power-walka vi resten utav vägen hemåt. Väl hemma blev det kaffe och säga hejdå till T som åkte iväg till jobbet.

Efter en liten stund kom P förbi! Hon hade även med sig jätte goda frukost mackor. Så vi satt här och käka en mysig frukost medan vi filura på vad som skulle tänkas hittas på idag. Det bar det senare av ner till "stan" för att kolla läget. Jysk, djuraffären, outlet mm. Sen även hem till min mormor på saft och kex. 

När jag kom hem var det bara att springa ut med hundarna. Blev så otroligt trött! Så gick och la mig några timmar. Otroligt skönt och nödvändigt, för nu på eftermiddagen/kvällen ringde pappa. Dom var på besök här i Sörping, så blev att åka upp till kanalen med pappa, Cissi, barnen, Micke, Lotta och lilla Nadja. Min första "kanal-dans" i sommar! 

Nu - är jag hemma igen! Sitter och myser med T framför Tvn. Blir inte mycket mer utav den här dagen. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0