Morgonens händelser.

Vaknade av T imorse, straxt innan min egna väckarklocka skulle ringa. Fick reda på att det precis varit en explosion i Sörping. Obehagligt! Hade även fått ett mms av min bror, som bor i närheten. Stackare som levde i huset!

Min morgon plan var ju att springa ut med Tyson. Gick ut till köket för att kolla väder. Klockan 7 på morgonen och det var redan över 20 grader. Så vi struntade i spring rundan. T och jag tog istället varsinn hund så gick vi en runda. När vi kom hem slängde vi in Tyson aka. Flåsas i en sval dusch. Nu ligger han i bädden och sover. Mysigt! Det var välbehövligt. 





Min trio! Nu ska jag ta och städa upp här hemma. Torka badrummet som för tillfället är fullt utav hundhår ;-) Eh. Resten av lägenheten ser ändå likadan ut så bara att ta fram dammsugarn!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0