Lyckad träning med Viva.

Idag hann jag bara stiga upp ur sängen, ta en promenix med Tyson. Sen kom bror Christer och plocka upp mig och Viva. Vi åkte vidare till Willys för möta upp mormor och ta hennes varor. Hon hade tagit cykeln ner dit, så det slutade såklart med att mormor åkte i bilen med Christer och jag fick ta cykeln. Puuh! Väl uppe hos mormor blev det saft och rostat bröd. Sen höll vi till på hennes uteplats. Där jag även tränade en hel del med Viva. Min fiffiga mormor satte upp grova blompinnar på baksidan, så körde vi slalom med Viva. Hon tyckte det var super kul, fort gick det också! Så tränade vi lite mer på "stanna" vilket hon i stort sett kan nu och även lite inkallning. Tur att hon också älskar falukorv, precis som Tyson. 

Sen har jag haft tvättstugan, diskat och plockat lite. Har sån värk i ryggen ännu! Dessutom känns vädret så jädra tråkigt att den här dagen bara blir slapp i soffan! T kom hem för en liten stund sen också, så nu sitter vi långt ner i soffan med varsinn kaffe. Mys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0