Liten shopping tur.

Dagen har varit seg. Morgonen började med at tjag låg i sängen och segade ett bra tag. Så jädra skönt! Har inte kunnat göra det på veckor. Men nu har jag kommit in i det igen, sweeet. 

Igår blev det bilträff! Den vart nog lyckad. Träffade folk, kollade på bilar och kvällen avslutades på Leons. Fast det kunde ju även ha varit bättre men det är förståerligt .. blablaa. Nu håller jag på att pladdra på! Men hur som! Idag for det in till HC för att köpa fästinghalsband till Tyson och syrsor till ödlerna! Där inne träffade vi även på Natta & Danne. Så hoppa vi in på H&M och köpte lite smink. Behövdes fyllas på i sminkväskan. Sen även förbi cubus, där hittade jag ett par mjukis/jeans. Det ser ut som pösiga jeans men är lite mjukare tyg. Super sköna!



Sen bär det av hemåt. Där jag fixade till en räk-ägg sallad och vitlöksbröd till det. Muummma! Så nu är vi mätta och belåtna.

Bara jag som har såna myror i bena! Vill ut och springa NUU! Men måste vänta någon dag till. Vill inte riskera att bli värre igen och ligga inne yttligare en vecka. Men sen, då jädrar blire ut och kuta järnet! Om det pallas. Tror Tyson har tappat lika mycket kondis som jag under veckan.

Snart blire Metallica live på svt, missa inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0