Fullt upp.

Dessa dagar har jag varit dålig på att blogga, men tiden har inte funnits till!

Jag har spenderat dom med att,

- Montera möbler (matbord med stolar, skänk, byrå i hela 3 dagar!!) åt min mamma.
- Spenderat många kvällar med P & J.
- Varit i stan & Viken för att shoppa.
- Kollat bilar (T har sålt saaben).
- Spenderat en dag med bror Christer & Stina.
- Bror Micke har även varit här och förgyllt dagarna.
- Varit ute i sommarstugan med famij, farmor & farfar.
- Lyckats göra mig ovän med grannen.

Har hunnit med en hel del. Har dock varit fullplanerade dagar, från morgon till kväll. Så har inte hunnit sätta mig speciellt mycket vid datan. Så just nu njuter jag lite utav att sitta i soffan och bara känna mig trött och en gnutta rastlös. 

Så nu vet ni vart jag har hållt hus! Imorn blir det nog mer dötid däremot, har tvättstugan kl. 7-14. 

Nu - ska jag njuta över att sitta i min soffa och njuta över att inte göra nåååånting!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0