Fina igen.. för en stund iaf.

Den här dagen har nog varit den segaste på länge. Skillnaden är att för en gång skull så är det skönt! Förmiddagen drog vi ut på, sparkade igång dagen på eftermiddan. Åkte en runda till min mormor och sen även förbi mamma. Då sprang timmarna iväg! Så nu har jag hunnit lira "Fear 3". Det borde alla testa ;-) Så har vi även hunnit bada Viva, välbehövligt!



Fick bli en dålig cam-bild. Men det blir jordens skillnad på henne. Tyvärr, håller det bara i sig i sisådär ett par dagar sen sen hon lika risig ut igen ;-) 

Tyson, min älskade Tyson han mår inte alls bra i denna värme! Man känner sig så himla hjälplös. Ska försöka åka till Husby vik imorn och badan! Får se hur mycket klockan blir när hyresvärden har varit här och instrallerat in badkaret (äntligen!!!). Sen ska vi ut till Kvarsebo och åka båt. Jag tror inte Tyson är jätte förtjust i att åka båt så han ska vara hos mamma m. hundarna sålänge och Viva ska väl antingen hålla min mormor eller Tobbes mamma sällskap. Det är så underbart att ha hundvakter som hundarna trivs så bra hos! Tyson blir ju alltid lika glad när han träffar Kelly. Då är det bara bus & mys som gäller. Viva! Puuh! Ni ska se när hon kommer till Tobbes mamma Kerstin eller min mormor. Hon lyser upp och måste springa tio lyckovarv runt lägenheterna. 

Mina älskade hundar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0