En glimt av solen.

Gick upp kl. 7 idag! Först tog jag Viva på en liten promenad. Sen sprang jag och Tyson ut! 



Underbart väder! När vi var på hemmåtvägen började det dock dugga lite och det vart helt svart på himlen. Men lite solljus på morgon fick jag iallafall ;-)





Sen sprang vi förbi hästarna! Då blir det fart på Tyson han vill så gärna busa med dom men dom förstår ju inte ;-) Han hoppas fram och tillbaka och slår framtassarna i backen. Tänk! I början var han så rädd för dom att han gjorde utfall. Nu är det tvärtom. 

Nu - Har vi iallafall kommit hem. T har gått upp ur sängen och gjort mig mega sällskap (sitter vid andra datan). Blir lite kaffe på det här. Dagen är startad med en underbar morgon!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0