Stan - orklös.

Det kröp alldeles för mycket i kroppen på mig, fast att jag inte känner mig på topp alls. Men T och jag bestämde oss iaf för att åka in till Hageby. Rätt så jobbigt och bland alla människor som stressade sig igenom shoppingen, så gick jag och lunkade efter T. Hela huvudet snurrade och benen orkade knappt att bära. Hur som helst  så överlevde jag! Kände att det är lördag, näst intill vår ute så som solen skiner och om jag skulle ligga nerbäddad under täcket hela dagen skulle jag hata mig själv. Men nu har jag bäddat ner mig igen med gott samvete efter en rutt på stan. Lite hittade vi dessutom,

En cardigan från Vero moda, 365 kr. Men med club-kort, ca 280 kr. Jag blev kär och har en generös pojkvän. Så den kom med hem!
Ett par jeans från H&m, för 150 kr! Är super-duper nöjd, dom sitter som en smäck och fick dom för en billig peng. Me like! Vardagliga också, så passar till det mesta. Kunde tränga mig i strl. 26 också, det är ett plus ;-)
Tjocka strumpor från H&M, 3 par för 99 kr. Mycket värt!
T köpte även denna snygga tröja från Jack & Jones, me like!
Vi köpte även 2 doftljus från Lagerhaus, jag tog lakrits (Älska!!) och T kaffesmak. T tände dock båda samtidigt nu, så blir en blandning av dom två dofterna som kanske skär sig lite.
Nu - SÄNG!! Helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0