Stake på alla hjärtans dag.

Igår när T och jag skulle gå och lägga oss kom vi överens med varandra att vi inte skulle göra "alla hjärtans dag" till någon big deal. Inga presenter eller liknande.

Och vad gör han? Han går och köper jordens finaste ljus-stake.

Jag har gått och suktat efter den i evigheter! Varje gång jag varit i stan, har jag bara varit tvungen att springa in på affären för att kolla om "min" ljusstake finns kvar eller om någon har knyckt den! Den är från Affari AB och lite mer en midjehög, och den är MIN! ;-) Älskar den. Kan sitta och titta på den i evigheter! Helt underbar.
Fick även en Miranda björn,
Jag har världens bästa pojkvän, har jag sagt det förut? :-) Nu är bara frågan hur jag ska toppa det där, kanske ska vara sjuk i några dagar till för att klura på den ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0