Skola & promenad.

Lektionen gick bra! Var inte så mycket efter som jag trodde och imorn är det prov på word-kapitlet för min del. Ska väl sätta mig och kolla igenom det igen för säkerhetens skull. Jag trodde redan jag kunde allt som hade med word, exel osv att göra. Men icke! Finns ju en massa att lära! Börjar komma in på riktigt svåra bitar dessutom, som igentligen inte är så nödvändigt att kunna tycker jag. Sidbrytning istället för en massa mellanslag och att automatisera sidnumrering när man egentligen skulle kunna skriva manuellt osv osv. Bäst för dom att jag har någon användning utav det i framtiden, vilket jag tvivlar på!

Efter skolan, så kom mamma och plockade upp mig. Vi släppte hundar, efter det gick vi även en promenad. Så nu är vi hemma igen! Tyson ligger och sover i sin bia. Vi invigde också den nya klövje väskan, gick super bra!
Nu - blir det lugna puckar i väntan på att husse ska komma hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0