Rollen som gäster - hela kvällen.

Haft fullt upp näst intill hela dagen. Den började skapligt lungt, sen tog det fart. Nu på kvällen så har vi spenderat den hos min kära mormor,
Blev en massa fika då middagen inte blev av, kaffe & en massa sött. Så pratades det en massa om det ena och det andra, men som vanligt mysigt att vara uppe hos min söta mormor.
Snart ringde Micke, han var gräsänkling för ikväll så vi åkte upp och höll han och Nadja sällskap.
Nadja hade en del överskottsenergi så hon sprang från ena sidan av vardagsrummet till det andra, om och om. "Spring!" utbrast hon och sprang. Det bjöds även på kaffe där, så vet inte hur jag ska lyckas med att somna denna kväll. Men det får nog bli TV på det här, så ska jag nog kunna somna så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0