Läget.

Jag såg nästan fram emot att vakna imorse, för jag trodde verkligen att jag skulle må bättre! Men icke. En dag till med den här skiten, nu har jag varit sjuk i 1 vecka och 1 dag. Suck. Vaknade som vanligt vid 06.30 tiden, gick upp. Ställde mig för att göra varm nyponsoppa, efter jag druckit två koppar gick jag och la mig igen och sov ungefär till 9.30. Skööönt! Halsen är som värst när jag vaknar. Jag får inte fram ett ljus, det värker i den bara jag rör käkarna. Gäspa ska vi inte prata om. Det är verkligen omöjligt att gäspa med stängd mun, som jag har kämpat med det för att förhindra smärtan, utan att lyckas.

Men jag bestämde mig iallafall för att gå lite längre med Tyson denna morgon. Gick så långt orken räckte, alltså en runda runt den här skogen här uppe. Dessutom tog jag flexikopplet för att han skulle kunna springa runt lite extra.

Det tyckte han nog var skönt. Han sprang omkring, rulla sig och hoppade upp på stenar.
Om somrarna brukar jag säga, "hopp upp" så hoppar han upp på vad det nu är som finns tillgängligt som stenar, stockar och andra ting. Idag, hoppade han själv upp på saker och ting. Satte sig ner och viftade på svansen, "varsågod" så hoppar han ner och upp på nästa.
När vi sen kom in, var han som ett yrväder själv. Plocka fram varenda leksak han äger. Kastar upp dom till matte som ligger i sängen, och väntar på att jag ska kasta iväg dom så att han får springa och hämta dom och göra om proceduren igen.
Nu är jag iallafall slut, Tyson dessvärre - skulle kunna göra det här föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0