Kvälls sysselsättning.

Nu har jag precis kollat klart på en film som heter "Welcome to the Rileys". Faktiskt så var den riktigt bra, första halvan utan filmen lite små seg. Men den andra halvan kompenserar upp det, speciellt med dess härliga slut.
Så imorn är det skola som gäller för mig. Har nog aldrig varit så här lycklig utav att skolan ska börja! Influensan 2 veckor sen ett sportlov på det, tre veckor utan rutiner. Ska bli skönt att återgå till "det gamla vanliga". T och Tyson ligger just nu och snarkar ikapp, jag ska väl också så småningom dra mig till sängs.
Innan dess måste jag bara tipsa om en annan bra film vi såg här om kvällen (film-nörd som jag är). Den heter "VINYAN". Handlar om ett par som förlorade sitt barn i flodvägen. Dom återvänder dit och upptar ett sökande efter deras son. Är nog en thriller/drama, riktigt sevärd!
Nu - säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0