Klagomur.

Har städat så att det ser vettigt ut här hemma. Diskberget existerar inte längre, kläder och saker och ting som inte låg på sin plats. Är tillbaka på deras platser, Tyson är rastad i snö ovädret. Jag är duschad och redo, ifall det skulle dyka upp någon snäll själ som kidnappade mig och satte mig i en massor av sysslor. Men det är väl orealistiskt, så. Nu då?

Det är nästan så att jag skulle kunna tömma ut 1 kilo socker över golvet, kasta in en blomkruka i väggen eller för än gång skull tappa det använda kaffefiltret precis innan man ska slänga det i soppåsen på flit. För att ha någonting att göra. Dessutom börjar sällskapet av P!nk i lurarna bli rätt så utjatat. Sportlov är nog den sämsta uppfinningen, och såklart influensa som jag låg i två veckor innan lovet. Kanske ska bygga en klättervägg på väggen, för att bildligt talat "klättra på väggen".
Jag blir på så dåligt humör när jag är rastlös, som när jag prata med T förut. Så kom han med förslag som "ta en långpromenad med Tyson" - Ja, för vädret lockar ju väldigt mycket, hinner väl halka ihjäl mig bara jag kommer runt kröken på huset, "skaffa dig en träningskort och börja träna" - Ha ha. Jag, träna? Det skulle nog vara en fröjd för ögat för dom atleterna som redan hurtar där nere. Jag har 0 motivation till att lyfta på vikter och styla off osv osv. Så får jag istället skuldkänslor för att det istället går ut över folk som inte kan rå för att jag har super-duper-extreeeemt tråkigt.
Nej .. Nu ska jag fixa en kopp té och kanske hälla ut det i sängen? Jag skulle iallafall med nöje ha tvättstugan just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0