Winter is nature's way of saying, "Up yours."

Precis kommit in ifrån en promenix med Tyson, blev att stanna till vid hundrastgården också där han sprang som en tok. Sen kom T & Viva och mötte upp oss. Invigde även Tysons reflex-väst!



Mycket bra inköp! 

Annars började dagen med tristess. Söndagen var oplanerad och det kliade i mina fingrar. Fick med mig T, Micke, Lotta, Nadja & Nicke in till stan till "lager 157". Jätte fräscht och billigt! Hittade tre-brottar linnen, 3 st för 100 kr! T hittade även en jätte fin stickad tröja. Sprang även in en sväng på "stadium outleten". Sen for det hem till Kerstin och där efter till Micke, Lotta & lilla Nadja. Massa mys & bus!

Sen har vi lagat fin mat idag, potatisgratäng och fläskfilé och efter det slog vi rötter i soffan. Så har vi segat ner oss totalt. Tills jag tog tag i det och tog den här kvälls promenaden. Var förresten snot halt ute! Det här är det tiden på året då jag spenderar hela mornar och eftermiddagar med att vara orolig för att alla nära och kära åker till jobbet i denna halka. Inte kul!

Nu är det snart dags att krypa ner till kojjs. Morgondagen spenderas hemma med massa plugg! Ska ju skriva upp denna vecka *nervös*

 



Kommentarer
Postat av: Mia

Ååh, jag älskar Lager!! En av världens bästa butiker någonsin!! :D

2011-12-05 @ 13:55:32
URL: http://www.odjuren.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0