Veckovild och galen tidsrytm.

Som rubriken lyder så har den här veckan varit hel skum! Jag har varit en dag före hela veckan. Precis som jag skrev i torsdagens inlägg så skrev jag "fredag", för jag verkligen trodde det var fredag då. Så har det varit ända sen i måndags. Min hjärna hade även planerat in saker en dag efter som upp körningen som jag skulle ha på onsdag igentligen. Hade jag riktat in på mig på att den skulle vara på torsdagen. Tokigt! Så var det de där med tidsrytmen också. Sen i fredags har både jag & T varit super trötta. Det var tidiga mornar och sena kvällarna dom två dagarna som Edgars & Liene var här. Men lördag och idag har vi båda tagit powernapar sisådär 19-20 på kvällen. Farligt! 

Nu gäller det att komma in i dom rätta dagarna och tiderna igen! Oh! Hinner inte skriva mer. Viva springer runt som en tok. Dags att gå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0