Leave sooner, drive slower, live longer.

Tack så jätte mycket för att gratulationer ang. körkortet!

Igår kväll så tog jag faktiskt bilen själv och åkte ner till bästa P i Ringarum. Sån frihet att ta bilen och hälsa på nära & kära, inte vara beroende utav T. Underbart! Just nu sitter jag och väntar på att T ska sluta jobba, ska snart gå ut med hundarna sen är det knäck-bakning på schemat. Kan knappt bli en bättre fredag. Och ikväll ska mamma och jag åka till Skavsta för att plocka upp våran lettiska vän Edgars och hans flickvän. Dom ska vara på besök under ett par dagar. Ska bli roligt att ses igen! 




Just nu med Takida & nickelback! 


Kommentarer
Postat av: Anton :')

Grattis till kortet! :D <3

2011-12-15 @ 12:01:23
URL: http://mydayofrandom.blogg.se/
Postat av: Mia

Vännen min, det är torsdag idag.. :P Inte fredag. :P

2011-12-15 @ 12:20:51
URL: http://www.odjuren.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0