Ett liv fullt av måsten slutar ofta med ett enda - borde ha gjort.

Planerna för idag var att gå upp vid 8 för att åka till stan med mamma. Istället råka jag trycka av larmet (tydligen) och sova vidare. Vaknade vid 9.30 av att mamma ringde. "Sandra! Är du inte uppe än! Vi skulle ju åka nu!". En morgon på 365 mornar som jag och T vaknar samtidigt och har morgon-stund ihop ringer mamma och drar upp mig ur sängen. For upp. Bättrade på gårdagens smink, på med deo, vettiga kläder och sen for det in till stan. Hittade ett par kängor, fick bli dessa ..






Verkar rejäla. Funkar till vardags och lång promenaderna med hundarna. 

Fick även bli hundben, syrsor till geckona och blev även en julklapp till T. Skönt att ha det klart. Så vart en lyckad runda! Nu sitter jag med första kaffe koppen för idag eftersom att en viss mamma stressade mig imorse ;-) Sen en dusch på det här. Senare ska vi till mammas pojkvän m. familj och hälsa på. Ha en bra lördag!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0