Christmas is a necessity. There has to be at least one day of the year to remind us that we're here for something else besides ourselves.

Min julafton har nog inte varit på topp pga. av förkylningen. Vi var iallafall hos Tobbes mamma och hade det mysigt. Trots att jag låg i soffan mesta dels utav tiden för att krafterna är som bort blåsta! Men det var såklart ändå trevligt. God mat, "kalle anka" och sen chill på det. Så för min del var det bara skönt att det vart en lugn dag. Mina ögon känns som att dom brinner just nu, så bara väntar på att klockan ska springa iväg så jag kan få gå och lägga mig! Men får nog vänta ett par timmar till iaf.

Imorgon ska jag fira jul med mamma, mina bröder m. flickvänner och bebisar (en i magen), mormor, mostar och en kompis kommer också. Så får hoppas att jag känner mig piggare imorgon. 

T & jag hade en liten "mini-jul" här hemma på förmiddagen. Fick jätte fina saker! Presentkort på ramunda (nagellack!!!), gina tricot, Britneys första parfym (en favorit enligt mig) och glitter till att ha på naglarna (se tidigare inlägg). Han fick ett par kuddar, en tröja och Hugo Boss parfym av mig. Mycket lyckat! 

Nahe. Harry Potter på 3an får bli min räddare tills det är tillåtet att gå och lägga sig! Hoppas ni har haft en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0