Check, check, check ooooo check!



Sandra har numera körkort!!! Fan så härligt! Har dock inte förstått än att jag faktiskt får köra bilen själv. Mamma skulle gå ut med hundarna förut och bad mig parkera under tiden förut. Jag blev helt ställd "jag får ju inte köra själv". Men kom på mig själv rätt så snart :) Har även i allt det här posetiva med att ha ett körkort kommit på en negativ sak. Ibland när jag & T sitter hemma om kvällarna och segar framför TVn så kan jag få extremt socker sug. Då brukar han få ta bilen ner efter mycket om och men och köpa massa gott. Men nu antar jag att det är jag som får lyfta på röven istället. Men jag är glad :)

Nu väntar jag på att T ska komma hem. Så ska vi in till staden lite senare och handla lite jul klappar och indigrienser till knäck ;-) Ha det så bra!




Kommentarer
Postat av: Mia

Stort grattis vännen!!!!

2011-12-14 @ 12:24:51
URL: http://www.odjuren.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0